شناسه خبر : 1167

سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان:

مردم مراقب سودجویان با عنوان بیمه سلامت باشند

مردم مراقب سودجویان با عنوان بیمه سلامت باشند

مسلم آشوری در اطلاعیه ای در مورد سودجویی عده ای و دریافت وجه از مردم با نام این مجموعه هشدار داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر مسلم آشوری گفت:بیمه شدگان بیمه سلامت و سایر مردم ساکن حوزه های زیر پوشش باید مراقب افراد و یا شرکت هایی با نام سازمان بیمه سلامت و یا سازمان بیمه خدمات درمانی باشند.
وی افزود: این افراد و یا شرکت ها در ازای دریافت پول و ارائه کارتی به عنوان کارت بیمه سلامت، مدعی می شوند که افراد را زیر پوششبیمه ای قرار می دهند در حالی که ارتباطی با مجموعه ندارند.
مدیر بیمه سلامت شمال استان اصفهان- کاشان بیان کرد: خدمات بیمه ای در این سرپرستی شامل شهرستان های آران و بیدگل، کاشان و نطنز تنها از سوی اداره های بیمه سلامت این شهرستان ها و دفترهای پیشخوان طرف قرارداد با سازمان ارائه می شود.
او اضافه کرد: این اداره ارائه هیچ گونه خدمات بیمه ای را با روش مراجعه به درب خانه ها در دست اجرا ندارد و هر گونه تماس تلفنی با هر عنوانی از سوی سازمان بیمه سلامت ایران و یا بیمه خدمات درمانی فاقد اعتبار است.
آشوری در ادامه تاکید کرد: شهروندان در صورت رویارویی با افرادی به عنوان نماینده این سازمان و درخواست پول در برابر ارائه خدماتبیمه سلامت، موضوع را با سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان- کاشان (به شماره های 55450426-55458490) در میان بگذارند.

 

ارسال نظر