شناسه خبر : 1164

رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی:

۳۰ هزار ورزشکار در خراسان رضوی بیمه هستند

30 هزار ورزشکار در خراسان رضوی بیمه هستند

رضا گلدوزیان گفت: تاکنون ۳۰ هزار نفر در سطح استان خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بیمه ورزشی قرار گرفته اند که تعداد بسیار کمی است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، سیدرضا گلدوزیان گفت: بر اساس چشم انداز فدراسیون پزشکی ورزشی باید پنج درصد جمعیت هر جامعه زیرپوشش بیمه ورزشکاران باشند ولی خراسان رضوی تا رسیدن به این استاندارد فاصله دارد. 
وی ادامه داد: مقاومت باشگاهداران برای بیمه کردن ورزشکاران از مشکلات عمده در این خصوص است لذا راه اندازی سامانه آنلاین ثبت درخواست و صدرو بیمه ورزشی پیگیری و این امکان هفته جاری فراهم شد.
رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: با راه اندازی سامانه آنلاین ثبت درخواست و صدور بیمه ورزشی از این پس ورزشکاران در سطح این استان می توانند شخصا نسبت به بیمه کردن خود اقدام کنند. 
وی افزود: متقاضیان با مراجعه به پورتال فدراسیون هیات پزشکی ورزشی به آدرس اینترنتی www.ifsm.ir بخش'صدور آنلاین و استعلام کارت خدمات درمانی' با وارد کردن کد ملی و مشخصات فردی علاوه بر نامنویسی و دریافت کارت بیمه، سوابق بیمه ای خود را نیز پیگیری کنند. 
دکتر گلدوزیان ادامه داد: با فعال شدن این سامانه پیش بینی می شود آمار افراد بیمه شده ورزشی در خراسان رضوی تا حد قابل توجهی افزایش یابد.
افزون بر 320 هزار نفر در باشگاههای ورزشی خراسان رضوی فعالیت دارند.

 

ارسال نظر