شناسه خبر : 11232

پیام تبریک مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت روز روابط عمومی

پیام تبریک مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت روز روابط عمومی

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

به گزارش چابک آنلاین، متن پیام اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت به شرح زیر است:

بی شک  روابط عمومی در صنعت بیمه با ایفا کارکردهای اطلاع رسانی و اطلاع یابی، ایجاد و حفظ ارتباطات دو سویه و تفاهم متقابل بین سازمان ، شبکه فروش ، بیمه گزاران و مخاطبان به پویایی و رشد و توسعه سازمان در محیط و در راه رسیدن به اهداف و استراتژی های آن کمک می کند.

در عصر ارتباطات و اطلاعات و در موقعیتی که جامعه متحول ما رو به سوی تکامل دارد و مدنیت را جست و جو می کند، روابط عمومی از اجزا و عناصر اصلی ارتباطات است و در ایجاد بسترهای مشارکت ذهنی و عینی نقش نهادی و بنیادی دارد، زیرا جنس و ماهیت مجموعه وظایف و فعالیت های آن بطور عمده 'ارتباطی، تعاملی و تبادلی' است و امر مشارکت نیز با مقوله اطلاع رسانی که از مهمترین رویکردهای روابط عمومی است، آغاز می شود.

انتظار می رود مدیران روابط عمومی در صنعت بیمه برای اطلاع رسانی مطلوب و تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبان ، آنان را طبق معیارها و شاخصه های مختلف دسته بندی و سپس پیام مورد نظر را ارسال کنند.

در پایان با گرامیداشت این روز و تقدیر و تشکر از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات، از خداوند بلند مرتبه، برای تمامی عزیزان، توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی، آرزو می‌کنم.

ارسال نظر