۵۳ میلیاردتومان از حق بیمه رانندگان بازنشسته اتوبوس پرداخت نشده است

53 میلیاردتومان از حق بیمه رانندگان بازنشسته اتوبوس پرداخت نشده است

رئیس شورای کار ستاد مرکزی اتوبوسرانی، عنوان کرد: ۶۰ نفر از رانندگان اتوبوس سنوات خود را هنوز دریافت نکردند و ۴۰۰ نفر نیز حق بیمه‌شان پرداخت نشده .

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا،  میرعبدالله افزود: همچنین از تیرماه سال گذشته تعدادی از رانندگان اتوبوس باید بازنشسته می‌شدند اما به این دلیل که حق بیمه چهار درصد مشاغل سخت زیان‌آور مربوط به شعب ۴ و ۲۳ سازمان تأمین اجتماعی واریز نشده بود مجبور شدند که هشت ماه بیشتر کار کنند.

وی با بیان اینکه از تیر تا اسفندماه بازنشستگان اتوبوسرانی فعالیت کردند اما حالا متوجه شدند که بیمه آن‌ها رد نشده گفت: نه تنها سنوات آن‌ها پرداخت نشده بلکه دفترچه بیمه آن‌ها نیز تمدید نمی‌شود و برخی از آن‌ها نیز سنوات پایان خدمت را دریافت نکردند.

وی در پاسخ به این سوال که چندی پیش مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اعلام کرده بود که بخشی از حق بیمه رانندگان بازنشسته اتوبوس پرداخت شده است، گفت: از ۶۸ میلیارد تومان بدهی تنها ۱۵ میلیارد تومان پرداخت شده و هنوز ۵۳ میلیارد تومان پرداخت نشده و این در حالی است که حبیب‌زاده و هاشمی از اعضای شورای شهر به صورت مداوم به شهرداری تأکید کردند که این حق بیمه چهار درصدی مشاغل زیان‌آور رانندگان بازنشسته اتوبوسرانی را پرداخت کنند تا کار آن‌ها راه بیفتد اما این مهم هنوز محقق نشده است.

ارسال نظر