شناسه خبر : 11198

بخش مهمی از مشکلات درمانی ایثارگران برطرف می‌شود

بخش مهمی از مشکلات درمانی ایثارگران برطرف می‌شود

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: به زودی تجهیزات پزشکی شامل پروتزهای ارتوپدی، آنژیوپلاستی قلب جهت درمان ایثارگران استان تأمین می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، محمد تنیان بیان داشت: با پیگیری و هماهنگی‌هایی که توسط عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان انجام شد، خدمات جدیدی در دستور کار بیمه مکمل یا دی قرار گرفت که بخش مهمی از مشکلات درمانی ایثارگران برطرف می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه قرارداد تأمین تجهیزات پزشکی و توانبخشی اتاق عمل مربوط به انواع پروتزهای ارتوپدی، آنژیوپلاستی قلب و… در بیمارستان‌های خصوصی با بیمه‌ منعقد شد، افزود: بعد از انعقاد این قرارداد، دغدغه پرداخت هزینه درمانی از دوش ایثارگران برداشته می‌شود و به صورت مستقیم از طریق بیمه به بیمارستان پرداخت خواهد شد.

تنیان خدمت به ایثارگران را بالاترین درجه ایثار دانست و ادامه داد: هر چند هیچ خدمتی نمی‌تواند از خود گذشتگی و رشادت‌های دلیران ایران زمین را جبران کند، ولی توفیق خدمت به خانواده شاهد و ایثارگران یک فرصت معنوی است.

وی افزود: طی آخرین جلسه‌ای که این نهاد با دکتر علی علیزاده مدیرکل بیمه سلامت داشت، قرار شد تجهیزات مورد نیاز به زودی در اختیار بیمارستان‌های خصوصی قرار گیرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان رفع مشکلات به وجود آمده در خصوص ارائه خدمت رسانی به بیماران سرپایی در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان را نیز جز اولویت‌های این نهاد دانست و گفت: با هماهنگی مهدی نجفی رئیس اداره اقتصاد درمان تعرفه و استاندارد سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان، از ۲۳ اردیبهشت امسال پذیرش بیماران سرپایی جامعه ایثارگری در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان مانند سایر شهرستان‌ها مقدور شد.

ارسال نظر