شناسه خبر : 11164

درآمد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی نصف شد

درآمد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی نصف شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: درآمد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی تابعه این دانشگاه با شیوع ویروس کرونا ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، بهمن صادقی سده افزود: شیوع کووید ۱۹ موجب کاهش مراجعات بیماران به مراکز درمانی شده که این امر افت درآمدهای اختصاصی را در این بخش رقم زده است.

وی اظهار داشت: پیگیری‌ و مکاتبات در این خصوص با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شده و قرار است  از ردیف‌های اعتباری  به‌تدریج در قالب کدینگ‌های مختلف درصدی از این خسارات جبران شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پشکی اراک اظهار داشت: قرارداد پذیرش بیمار خصوصی( vip )در مراکز درمانی امیرالمومنین(ع) و امیرکبیر، با هماهنگی حوزه معاونت درمان و معاونت توسعه دانشگاه منعقد شده است.

صادقی سده افزود: بر اساس این قرارداد بیمارانی که دارای بیمه تکمیلی هستند جامعه هدف پذیرش خصوصی قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: حفظ پزشکان مجرب در مراکز درمانی دولتی و انجام خدمات با کیفیت از سوی اعضا هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی از مزیت‌های این قرارداد است.

 بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی  یک‌هزار و ۶۸۳ مورد جدید از ویروس کرونا مشاهده شده که مجموع مبتلایان به ۱۰۹ هزار و ۲۸۶ نفر رسیده است.

ارسال نظر