شناسه خبر : 11097

اختصاصی چابک‌آنلاین

جای بیمه‌نامه تضمین کسب و کار در سبد محصولات شرکت‌های بیمه‌ای خالی است

جای بیمه‌نامه تضمین کسب و کار در سبد محصولات شرکت‌های بیمه‌ای خالی است

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران اعلام کرد: درقوانین شرکت‌های بیمه‌ای، بیمه‌نامه‌ای به نام بیمه تضمین کسب و کار وجود ندارد که اگر موجود بود در چنین مواقعی همانند شیوع ویروس کرونا بسیار کارآمد می‌شد.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، خسرو ابراهیمی‌نیا در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین با تاکید بر این نکته که شیوع ویروس کرونا بر روی کسب و کار تالارها تاثیر منفی داشته است، گفت: در قوانین شرکت‌های بیمه‌ای، بیمه‌نامه‌ای به نام بیمه تضمین کسب و کار وجود ندارد که اگر موجود بود در چنین مواقعی بسیار کارآمد می‌شد.

وی تاکید کرد: اگر بیمه نامه ای وجود داشته باشد که با پرداخت ماهیانه مبلغی، شغل اشخاص تضمین شود و درصورت رخ دادن اتفاقات غیر مترقبه ای همانند کرونا ، شرکت های بیمه ای خسارت را پرداخت کنند بسیاری از مشاغل از آن استقبال خواهند کرد.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران اظهار کرد که بیمه یک صنعت است و هر بخشی از بیمه نامه ها تعداد زیادی زیر مجموعه دارد در نتیجه برای طراحی  هربیمه نامه ای مانند بیمه نامه بیکاری و تضمین کسب و کار بایدکار کارشناسی انجام شود و اگر برروی این بیمه نامه ها کار شود قابل پیشرفت هستند.

به گفته وی، اگر یک بسته بیمه ای مختص صنف متبوع وی طراحی شود اعضای صنف از آن استقبال خواهند کرد زیرا بیمه یک مسئله برد- برد است که آرامشی خاص برای فعالیت افراد به همراه دارد.

ابراهیمی نیا در ادامه با بیان اینکه تعداد اعضای صنف اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران زیر 1000 نفر است، اظهارکرد: تعداد اعضای هر واحد صنفی درصنف متبوع وی برابر با چندین واحد اصناف دیگر است زیرا هر تالار خود دارای تعداد زیادی نیرو است.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران تصریح کرد: اعضای صنف از طریق اتحادیه تحت پوشش بیمه تکمیل درمان قرارندارند و هر واحد صنفی به طور مجزا کارکنان خودرا بیمه کرده است.

وی  تصریح کرد که اعضای اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران از خدمات شرکت های بیمه ای در زمینه خدمات بیمه نامه تکمیل درمان رضایتی ندارند.

ارسال نظر