شناسه خبر : 11057

کمیته صیانت از حقوق نمایندگان بیمه ملت تشکیل خواهد شد

کمیته صیانت از حقوق نمایندگان بیمه ملت تشکیل خواهد شد

مدیرعامل بیمه ملت با اعضای انجمن صنفی نمایندگان به ‌منظور بررسی سازوکارهای تعامل میان شبکه فروش و مدیران ستادی دیدار کرد.

به گزارش چابک‌آنلاین، این جلسه با حضور اسماعیل دلفراز مدیرعامل ، رئیس و اعضای هیات‌مدیره انجمن صنفی نمایندگان برگزار شد.

در این جلسه، اعضای انجمن ضمن بهره‌مندی از رهنمودهای مدیرعامل، مشکلات و درخواستهای شبکه فروش را مطرح کردنند.

دلفراز در این جلسه با تاکید بر حمایت از شبکه فروش گفت:« با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، و در راستای حمایت از شبکه بزرگ نمایندگان این شرکت، "کمیته صیانت از حقوق نمایندگان" با عضویت برخی مدیران شرکت و یک نفر از انجمن صنفی تشکیل خواهد شد تا با بررسی شرایط ، و انتقال آن بتوانیم در کوتاه ترین زمان تصمیماتی را جهت اجرایی شدن و حمایت از شبکه فروش اتخاذ کنیم.»

" لزوم توجه به آموزش نوین برای نمایندگان، بالا بردن سهم پرتفوی نمایندگان از پرتفوی شرکت ، افزایش حدود و اختیارات نمایندگان در صدور انواع بیمه نامه و تقویت نقش نظارتی شعب با حدود اختیارات"، از دیگر مواردی که مدیرعامل بیمه ملت در این دیدار بر آن تاکید کرد.

 گفتنی است؛ در این جلسه به‌منظور توانمندسازی، پیگیری و رفع مشکلات نمایندگان، گزارشی از روند عضوگیری و تشکیل انجمن صنفی نمایندگان توسط ریاست هیات مدیره انجمن ارایه شد. همچنین دلفراز در این دیدار رسالت انجمن را توسعه و بهبود فرایند تعامل شبکه فروش با مدیران ستادی و چگونگی بیان و پیگیری دغدغه‌های نمایندگان به صورت حرفه‌ای، منسجم‌، هدفمند و آگاهانه دانست.

ارسال نظر