شناسه خبر : 10864

تولیدکنندگان مصنوعات فلزات رنگین در پرداخت حق بیمه کارگران خود درمانده‌اند

تولیدکنندگان مصنوعات فلزات رنگین در پرداخت حق بیمه کارگران خود درمانده‌اند

رئیس اتحادیه صنف سازندگان مصنوعات و فروشندگان فلزات رنگین با بیان اینکه "تمام تولیدکنندگان مصنوعات فلزی رنگین در شرایط گسترش کرونا با تعداد زیادی از کالای ساخته شده در انبارها روبرو شده‌اند که به دلیل شرایط فعلی فروش نرفته است" افزود: هرکدام از این تولیدکنندگان چندین کارگر دارند که در پرداخت حقوق و حق‌بیمه آن‌ها درمانده‌اند و نمی‌توانند به تعهدات خود عمل کنند.

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری، عبداله اقبالی در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین، گفت: بخشی از تولیدکنندگان مواد اولیه را به صورت اعتباری خریداری کرده بودند، اما با توجه به مشکلات شیوع ویروس کرونا و به دنبال ان مشکلات اقتصادی، نمی‌توانند چک‌های خود را پاس کنند.

به گفته وی، تولید کنندگان صنف متبوع وی با حجم زیادی از کالای ساخته شده در انبارها روبرو شده اند و توان پرداخت حقوق و حق بیمه کارگران خود را ندارند.

رئیس اتحادیه صنف سازندگان مصنوعات و فروشندگان فلزات رنگین ، درخصوص انتظار اعضای صنف متبوع خود در شرایط فعلی اقتصادی از دولت، اظهار کرد: دولت می تواند حق بیمه 3 یا4 ماه کارگران آنها را ببخشد و این دلگرمی خوبی برای تولید کننده ای است که چندین کارگر دارد.

وی، بیان کرد: اعضای صنف متبوع وی حدود دو سال است که تحت پوشش بیمه تکمیل درمان شرکت بیمه آسماری هستند.

ارسال نظر