شناسه خبر : 10858

بیمه سامان بسته حمایتی برای شبکه فروش خود در نظر گرفت

بیمه سامان بسته حمایتی برای شبکه فروش خود در نظر گرفت

به منظور کاهش آثار منفی اقتصادی و اجتماعی شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، هیات مدیره شرکت بیمه سامان بسته حمایتی جامعی ویژه نمایندگان و شبکه فروش خود را تصویب و ابلاغ کرد.

به گزارش چابک آنلاین، در شرایطی که ویروس کرونا همه جوانب زندگی عموم مردم و از جمله اقتصاد خانوار را تحت تاثیر قرار داده است، این شرکت با فراهم کردن تسهیلاتی که فرآیند طراحی آن از اسفندماه 1398 انجام شده ، در سه بخش، حمایت ویژه ای را از نمایندگان خود آغاز کرده است.

بسته حمایتی ویژه نمایندگان بیمه سامان شامل سه بخش حمایت مالی، حمایت از توسعه فروش و توسعه بستر الکترونیک به منظور افزایش خدمات غیرحضوری است.

در بخش نخست، دو ماه متوسط کارمزد سالیانه هر یک از نمایندگان به صورت علی الحساب به آنها پرداخت می شود. بازپرداخت آن حداکثر 12 ماهه است.

همچنین مساعده ای به صورت وام با بازپرداخت شش ماهه برای نمایندگان دارای سابقه کاری کمتر از دو سال در نظر گرفته شده است. افزایش دوره تنفس بازپرداخت وام های نمایندگان و کسر اقساط ماهیانه از ابتدای مهر ماه سال جاری نیز از دیگر بندهای بخش مالی بسته حمایت از شبکه فروش بیمه سامان است.

هیات مدیره شرکت بیمه سامان در بخش حمایتی توسعه فروش، مصوب کرد جشنواره های مجازی به منظور افزایش روند فروش برگزار شود.

همچنین مقرر شد تبلیغات فروش از طریق شبکه های مجازی و کسب سر نخ های جدید فروش صورت پذیرد و در کنار آن، کمک هزینه تبلیغات به منظور جذب بازار به نمایندگان پرداخت شود.

بخش دیگر بسته حمایتی نمایندگان مصوب هیات مدیره شرکت بیمه سامان، توسعه بستر الکترونیک است.

با توجه به تمهیدات و برنامه ریزی های صورت گرفته و یا در دست اقدام، فروش و تمدید بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه اتومبیل، فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری و نیز فروش بیمه های مسئولیت، خانه امن و حوادث انفرادی در بستر الکترونیک قابل انجام است و این روش می تواند به افزایش فروش نمایندگان منجر شود.

ارسال نظر