شناسه خبر : 1084

رئیس تأمین اجتماعی بشرویه:

پرداخت ۷۰ میلیارد ریال به بیمه شدگان تأمین اجتماعی در بشرویه/ پرداخت ۳ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری

پرداخت ۷۰ میلیارد ریال به بیمه شدگان تأمین اجتماعی در بشرویه/  پرداخت ۳ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری

حسین هلالی گفت: در سال گذشته مبلغ ۷۰ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال در قالب تعهدات بلند مدت به بیمه شدگان، از کارافتادگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان پرداخت شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، حسین هلالی سه شنبه در دیدار کارکنان تامین اجتماعی شعبه بشرویه با امام جمعه و فرماندار بشرویه، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۵۸۲ نفر از جمعیت بشرویه که معادل ۴۳ درصد جمعیت این شهرستان می باشند از خدمات و حمایت های تأمین اجتماعی برخودار هستند.

وی بیان کرد: از این تعداد سه هزار و ۹۵۲ نفر بیمه شده اصلی و ۴۸۳ نفر مستمری بگیر هستند.

رئیس تأمین اجتماعی بشرویه به پرداخت تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت اشاره کرد و گفت: در سال گذشته مبلغ هفتاد میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال در قالب تعهدات بلند مدت به بیمه شدگان، از کارافتادگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان پرداخت شده است.

پرداخت ۳ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری

هلالی اضافه کرد: از این میزان مبلغ یک میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال بابت تعهدات کوتاه مدت و سه میلیارد و ۱۷۱ میلیون ریال نیز به عنوان مقرری بیمه بیکاری به بیمه شدگان پرداخت شده است.

وی همچنین از پیگیری برای اخذ مجوز ساخت شعبه بشرویه نیز خبر داد و گفت: زمین برای شعبه خریداری شده است و پیگیر اخذ مجوز ساخت برای آن هستیم و امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد ساخت وساز ساختمان جدید برای این شعبه باشیم.

در این دیدار فرماندار بشرویه نیز ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی از زحمات و تلاش های کارکنان تامین اجتماعی تقدیر کرد و کیفیت خدمات رسانی در اداره تامین اجتماعی بشرویه را مطلوب و رضایت بخش دانست.

 

ارسال نظر