شناسه خبر : 10751

صدور و تمدید دفترچه‌های درمانی از ابتدای خرداد غیرحضوری می‌شود

صدور و تمدید دفترچه‌های درمانی از ابتدای خرداد غیرحضوری می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توافق‌های صورت گرفته قرار بر این است که از ابتدای خردادماه صدور و تمدید دفترچه‌های درمانی به صورت غیرحضوری انجام شود.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از مهر، محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست امروز هیئت دولت اظهار داشت: شب گذشته اطلاعیه‌ای را صادر کردیم مبنی بر اینکه مجدداً دفترچه‌های بیمه درمانی بیمه گذاران تأمین اجتماعی سراسر کشور تا پایان اردیبهشت ماه هم تمدید شود و بر این اساس دفترچه‌هایی که منقضی شده بود، همچنان معتبر هستند و همه مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی و دیگر مراکز درمانی طرف قرارداد مکلف هستند که این دفترچه‌ها را معتبر فرض کنند.

شریعتمداری تصریح کرد: پس از پایان اردیبهشت ماه نیز با توافقی که با رئیس سازمان تأمین اجتماعی به عمل آمد، قرار بر این شد که کلیه فعالیت‌های مربوط به صدور، تمدید و ارسال دفترچه‌های درمانی به صورت غیرحضوری از ابتدای خردادماه انجام خواهد شد تا پس از پایان دوران تمدید هم دیگر نیازی به مراجعه حضوری مردم نباشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تصمیمی که ما در این زمینه اتخاذ کردیم، باعث شد که در اسفند و فروردین ماه بیش از ۵ میلیون سفر شهری و بین شهری به حداقل برسد.

ارسال نظر