شناسه خبر : 10697

یک تیر و چند نشان بیمه آسیا در سال ۹۸

یک تیر و چند نشان بیمه آسیا در سال 98

بیمه آسیا به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت بیمه، برای رسیدن به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور، همواره نقش پررنگی داشته و توانسته با بهره‌گیری از دانش فنی خدمات مطلوب و شایسته‌ای به بیمه‌گذاران خود ارائه دهد.

به گزارش چابک‌آنلاین، مسعود بادین به عنوان یکی از مدیران جوان صنعت بیمه از زمانی که سکان هدایت بیمه آسیا را در دست گرفت عملکرد قابل قبولی داشته است.

نگاهی به عملکرد مالی شرکت بیمه آسیا درسال98 نشان می دهد که این شرکت درمسیر خوبی قرار گرفته وحکایت از افزایش درآمد آن دارد. تولید حق بیمه دراین شرکت بیمه ای در سال 98 بالغ با رشدی ۳۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم ۶۰ هزار و ۲۱۲ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال رسیده است.

 بیمه آسیا درسال98 رتبه نخست را بین تمامی شرکت‌های بیمه خصوصی ایران از حیث حق بیمه صادره به خود اختصاص داده است و درکل صنعت بیمه پس از بیمه دولتی ایران، دررتبه دوم قرار دارد. همچنین این شرکت در پایان سال ۹۸ بالغ‌بر۳۳ هزار و ۳۷۴ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال خسارت به بیمه‌گذاران خود پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد. به گزارش تصویر روز در واقع کارنامه بیمه آسیا در سال گذشته نشان می‌دهد که حق بیمه تولیدی این شرکت ۳۹ درصد و خسارت پرداخت‌شده هم ۱۳ درصد رشد کرده و نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی از۶۸ درصد درپایان سال۹۷ با ۱۳واحد درصد کاهش به ۵۵ درصد در پایان سال ۹۸ رسیده است.

بیمه آسیا همچمین توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر بیمه ای تثبیت کند و ضمن حضور در مناسبات اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی پاسخگوی ذینفعان خود نیز باشد.

این شرکت توانسته ضمن حفظ سهم خود از بازار، پیشتاز شرکت‌های خصوصی بیمه باشد وامید است روند رو به رشد سهم این شرکت ازصنعت بیمه کشور درسال 99 بیش از پیش ادامه داشته باشد وسهم بیشتری از بازار بیمه را به خود اختصاص دهد.به گزارش تصویر روز بیمه آسیا به عنوان تنها شرکت بیمه ای است که برای بیست و دو سال متوالی، در بین صد شرکت برتر کشور قرار گرفت و به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور، حائز رتبه اول گروه موسسات بیمه ای شرکت های برتر ایران در پنج سال متوالی را به خود اختصاص داد .
لازم به ذکر است بیمه آسیا با بیش از2400 نفر نیروی انسانی متخصص، با تجربه و متعهد وبا بیش از نیم قرن فعالیت درعرصه صنعت بیمه یکی از صد شرکت برتروبسیارمعتبر درداخل وخارج ازکشور است وهمچنین براساس گزارش اخیر بیمه مرکزی، بیمه آسیا دربین شرکتهای بیمه حائز رتبه یک (سطح1) ازنظرسطح توانگری مالی است.

ارسال نظر