شناسه خبر : 10671

۷ شرکت بیمه عمومی و ۲ شرکت اتکایی مجوز قبولی بیمه اتکایی دارند

۷ شرکت بیمه عمومی و ۲ شرکت اتکایی مجوز قبولی بیمه اتکایی دارند

براساس آمار اعلام شده از سوی بیمه مرکزی که بر مبنای اطلاعات آخرین صورت‌های مالی مصوب تا روز نهم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ منتشر شده، شرکت‌های بیمه ایران، البرز، پارسیان، پاسارگاد، کوثر، ملت و ایران معین از بین شرکت‌های بیمه عمومی و ۲ شرکت بیمه اتکایی امین و ایرانیان، مجوز قبولی اتکایی دارند.

به گزارش چابک‌آنلاین، بر این اساس بیمه ایران ۱۱ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۶۱۵ میلیون ریال ظرفیت مجاز قبولی اتکایی دارد. بعد از این شرکت، بیمه البرز با یک میلیون و ۸۷۴ هزار و ۲۵۶ میلیون ریال، بیمه پارسیان با یک میلیون و ۳۲۸ هزار و ۶۹۲ میلیون ریال و بیمه پاسارگاد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار و ۱۸۱ میلیون ریال قرار دارند. ظرفیت مجاز قبولی اتکایی بیمه کوثر ۸۴۵ هزار و ۴۱۳ میلیون ریال، بیمه ملت ۷۲۳ هزار و ۵۷۱ میلیون ریال و بیمه ایران معین نیز ۴۷۸ هزار و ۵۸۵ میلیون ریال اعلام شده است.

از سوی دیگر ظرفیت مجاز برای قبولی اتکایی بیمه اتکایی امین یک میلیون و ۲۳۷ هزار و ۷۷۲ میلیون ریال و بیمه اتکایی ایرانیان ۸۷۳ هزار و ۲۶۴ میلیون ریال اعلام شده است. در گزارش قبلی بیمه مرکزی، ظرفیت مجاز قبولی اتکایی بیمه اتکایی ایرانیان، ۷۲۸ هزار و ۳۶۷ میلیون ریال اعلام شده بود که در این گزارش افزایش پیدا کرده است.

ارسال نظر