شناسه خبر : 10660

تخفیف ۷۰ درصدی بیمه سینا برای پزشکان و پیراپزشکان

تخفیف ۷۰ درصدی بیمه سینا برای پزشکان و پیراپزشکان

بیمه سینا در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور، به یاری مردم و اقشار آسیب‌دیده شتافت.

به گزارش چابک‌آنلاین، با دستور رضا جعفری، پرداخت کمک هزینه و بسته‌های معیشتی به تعدادی از افراد آسیب‌پذیر از کرونا و همین‌طور اهدای اقلام مورد نیاز برای تجهیز بخش کرونا در بیمارستان‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

ضمناً بیمه سینا به پاس قدردانی از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در مقابله با بیماری کرونا، طرح بیمه «سلامت یاران» را با صدور بیمه‌نامه‌های بدنه خودرو، مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان و آتش‌سوزی منازل مسکونی کادر درمانی کشور با اعمال هفتاد درصد تخفیف ویژه در سراسر کشور از ۲۱ اسفندماه اجرایی کرده است.

این گزارش می‌افزاید، برای حفظ سلامت بیمه‌گذاران، زیرساخت‌های لازم جهت تمدید بیمه‌نامه‌های شخص ثالث به صورت آنلاین و سایر روش‌های غیرحضوری مطابق بخش‌نامه بیمه مرکزی و پس از انقضای مدت بیمه‌نامه از سوی شعب این شرکت بدون الزام به حضور بیمه‌گذاران به طور پیوسته فراهم شده و هیچ‌گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد.

گفتنی است، بیمه سینا به عنوان عضوی از خانواده بنیاد مستضعفان، وظیفه خود می‌داند تا در زمان بروز حوادث مختلف، به میدان عمل بیاید و به همین منظور این بار نیز تلاش می‌کند تا زمان رفع قطعی این بیماری در کنار هموطنان گرامی باشد.

ارسال نظر