شناسه خبر : 10634

در ستاد مدیریت بحران بیمه ملت مطرح شد:

بررسی راهکارها و پیشنهادهای مواجهه با شیوع ویروس کرونا

بررسی راهکارها و پیشنهادهای مواجهه با شیوع ویروس کرونا

اولین نشست ستاد مدیریت بحران بیمه ملت در خصوص شیوع ویروس کرونا با هدف حفظ سلامتی کارکنان، شبکه فروش، بیمه‌گزاران و زیان‌دیدگان و نیز تداوم فعالیت شرکت، در بیمه ملت با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ذیربط برگزار شد.

به گزارش چابک‌آنلاین، در این نشست چند ساعته، هر یک معاونین و مدیران، اقدامات انجام شده یا پیشنهادی برای عبور از شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و ادامه فعالیت جاری شرکت را مطرح کردند. 

بر اساس گزارش روابط عمومی، در این نشست، پیشنهادهایی در محورهای الف) اتخاذ تدابیر مقتضی برای دورکاری کارکنان، ب) تسهیل و توسعه خدمات الکترونیک، ج) تسهیل شرایط و ضوابط ارائه خدمات، د) تمرکز بر تمدید بیمه‌نامه‌ها و هـ) پشتیبانی از شبکه فروش مورد بررسی قرار گرفت. 

بر اساس این گزارش، تا کنون تمهیدات بهداشتی و مراقبتی مختلف در فضاهای کاری، آموزشهای بهداشتی و پزشکی، محدود کردن برگزاری جلسات و سفرهای کاری، تغییر ساعات کار، محدودیت ارتباط مستقیم پرسنل با یکدیگر و دورکاری توسط بیمه ملت برای مدیریت بحران کرونا اجرایی شده است. 

همچنین در این جلسه، بر تداوم جدی این اقدامات، بر مواردی چون پشتیبانی مؤثر از شبکه فروش، تلاش برای تمدید بیمه‌نامه‌ها و تسهیل آن، اطلاع‌رسانی و توسعه استفاده از خدمات الکترونیک، و تسهیل شرایط و ضوابط ارائه خدمات تا حد امکان تأکید شد. 

ارسال نظر