شناسه خبر : 1063

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین خبر داد:

افزایش بیمه شدگان تامین اجتماعی در قزوین به ۲۵۲۵ نفر

افزایش بیمه شدگان تامین اجتماعی در قزوین به 2525 نفر

مسعود بابایی گفت: طی بهار امسال ۲۵۲۵ نفر به بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان قزوین اضافه شد که یک هزار و ۸۰۰ نفر از آنها دارای کد بیمه اجباری بوده اند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود بابایی گفت: این تعداد بیمه شده جدید در سال جاری و 11 هزار بیمه شده جدید در سال گذشته نشان می دهد که برنامه ها و سیاست های دولت برای اشتغالزایی در مسیر درست خود حرکت می کند.
وی همچنین گفت: استان قزوین دارای 156 هزار و 800 نفر بیمه شده اجباری است که در مجموع با بیمه شدگان خاص این رقم به 240 هزار و 223 نفر می رسد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: هم اکنون 43هزار و 589 نفر بازنشسته تامین اجتماعی و 68 هزار و 780 نفر مستمری بگیر در استان وجود دارد.
بابایی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در استان قزوین برای اولین بار در کشور برای راستی آزمایی اشتغالزایی صورت گرفته سامانه رصد استانی را راه اندازی کردیم.
وی با بیان اینکه میزان تسیهلات اشتغال روستایی و فراگیر تخصیص یافته به استان تاکنون 702 میلیارد ریال بوده است، افزود: تا به امروز 719 طرح معادل سه برابر اعتبار تخصیص یافته استان به بانک ها معرفی شده است تا بانک ها حق انتخاب طرح های مناسب و پرداخت تسهیلات را داشته باشند.
بابایی با بیان اینکه ایجاد سه هزار و 419 شغل روستایی در استان پیش بینی شده است،خاطر نشان کرد: تا به امروز از 719 طرح معرفی شده به بانک ها 315 طرح به میزان 284 میلیارد ریال پرداخت شده و قزوین رتبه پنجم کشور را در میزان پرداخت و تخصیص اعتبار به دست آورده است.
بابایی ادامه داد: از محل تسهیلات اشتغال فراگیر نیز تاکنون 63 میلیارد ریال پرداختی داشته ایم و امیدواریم پرداخت ها با سرعت بیشتری پیش برود تا به هدف خود که ایجاد شغل های جدید است بهتر دست یابیم.

 

ارسال نظر