شناسه خبر : 10583

اختصاصی چابک‌آنلاین

بسیاری از قراردادهای بیمه‌ای در چین نیازهای مصرف کنندگان را تامین نکرد

بسیاری از قراردادهای بیمه‌ای در چین نیازهای مصرف کنندگان را تامین نکرد

کمیسیون تنظیم مقررات بانکی و بیمه‌ای کشور چین مجموعه قوانین جدیدی را برای این صنعت وضع کرده که بیمه‌گران را به توسعه بسته‌های طولانی مدت بیمه درمانی تشویق می‌کند.

چابک‌آنلاین، رژین میدانی، کمیسیون تنظیم مقررات بانکی و بیمه ای چین اعلام کرد: اکنون بیمه گران، مجاز به توسعه و فروش برنامه های طولانی مدتی هستند که تحت شرایط قید شده می تواند هزینه های متفاوتی را هم در برداشته باشند.

این سیاست جدید با هدف پاسخگویی به مطالبات فزاینده مردم از طرح های مختلف بیمه درمانی پایه گذاری شده است.

سال گذشته، کل فروش محصولات بیمه درمانی چین از سال 2018 با 32 درصد افزایش به 34.44 میلیارد دلار رسید.

با این حال، قرارداد بیشتر این محصولات تنها یک سال دوام داشت و قادر به برآورده کردن بسیاری از نیازهای مصرف کنندگان نبوده است.

تحلیل گران چینی بر این باورند که اقتصاد این کشور در مسیر صحیحی برای بازگشت به روند عادی خود است چرا که بیشتر شرکت ها فعالیت و تولید خود را از سر گرفته اند.

علاوه براین، انتظار می رود شاخص های کلان اقتصادی از جمله ارزش افزوده، میزان سرمایه گذاری و مصرف بهبود قابل توجهی داشته باشند.

ژوجیان فانگ، اقتصاددان گفت: نرخ رشد اقتصادی در سه ماهه سوم و چهارم بسته به قدرت سیاست های کلان چین و چگونگی وضعیت ناشی از همه گیری بیماری در جهان، می تواند بیش از شش درصد باشد.

مائوشنجیونگ، سخنگوی دفتر ملی آمار چین نیز اعلام کرد که اقدامات حمایتی که توسط دولت مرکزی آغاز شده است ممکن است در کوتاه مدت نتیجه ای در بر نداشته باشد اما به ثبات رشد اقتصادی درنیمه دوم امسال کمک می کند.

پکن اخیراً از همه ادارات دولتی خواست تا به تقویت مصرف داخلی کمک کنند و بسیاری از مراکز خرید اقدام به ارائه کوپن های خرید به مشتریان کرده اند.

ارسال نظر