شناسه خبر : 10582

۲۰ نفر از اعضای صندوق عشایر به ویروس کرونا مبتلا شدند

20 نفر از اعضای صندوق  عشایر به ویروس کرونا مبتلا شدند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بیان کرد: تاکنون در حدود ۱۰۰۰ نفراز اعضای صندوق از طریق سامانه ۳۰۰۰۲۷ وضعیت خود را اعلام کرده‌اند که ابتلای بالغ بر ۲۰ نفر از کسانی که عضو صندوق هستند به کوید-۱۹ تایید شده است.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، علی شیرکانی در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برای اطلاع از وضعیت ابتلای اعضای این صندوق به ویروس کوید-19،  سامانه 300027 را اعلام کرده که اعضای صندوق با ارسال عدد 5 به این سامانه وضعیت خود را اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: پل ارتباطی صندوق با اعضا در زمینه ویروس کرونا این سامانه است که اشخاص با ارسال کد وضعیت خود را اطلاع می دهند و بعد از بررسی شماره ملی اگر عضو صندوق باشند به کارگزار مربوطه اطلاع داده می شود و کارگزار صحت سنجی کرده و صندوق براساس تاییدیه کارگزار اقدامات لازم را برای آنها انجام می دهد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تصریح کرد: تاکنون در حدود 1000 نفر از طریق این سامانه به ما اطلاع داده اند که از طریق کارگزاران فعال در روستاها پیگیری کرده ایم وابتلای  بالغ بر 20 نفر از کسانی که عضو صندوق بوده اند به کوید-19 تایید شده است.

شیرکانی افزود: به اشخاص مبتلا به این بیماری بسته های آموزشی، بهداشتی و مقداری هم کمک هزینه پرداخت شده است و علاوه برآن در حدود 5 هزار بسته بهداشتی هم به کارگزاران برای توزیع مابین اعضای صندوق داده شده است.

ارسال نظر