شناسه خبر : 10513

کلاهبرداری بیمه‌ها و داروخانه‌ها از مردم آمریکا

یک سوم مردم ایالات متحده موفق به دریافت داروهای مورد نیاز خود نشدند

یک سوم مردم ایالات متحده موفق به دریافت داروهای مورد نیاز خود نشدند

بیشتر آمریکایی‌ها دارای بیمه‌نامه درمانی برای پوشش داروهای تجویز شده هستند اما این بیمه‌نامه‌ها یک سری از داروهای خاص را که پزشکان تجویز می‌کنند، پوشش نمی‌دهند.

چابک‌آنلاین، رژین میدانی، بسیاری از آمریکایی ها اعلام کرده اندکه بیمه نامه های آن ها دارویی که نیاز دارند را پوشش نمی دهد و نیمی از آن ها اعلام کردند که حتی دوز (میزان) کافی از داروی مورد نیاز خود را دریافت نمی کنند.

درحالیکه بیمه درمانی در آمریکا تعداد زیادی از مردم را در بر می گیرد اما بیش از یک سوم بزرگسالان در طبقه بندی های مختلف درآمدی گفته اند که در سال گذشته، حداقل یک بار خود آن ها یا یکی از اعضای خانواده آن ها موفق به دریافت داروی خود  از داروخانه ها نشده اند زیرا به آن ها گفته شده که بیمه داروی مورد نظر را پوشش نمی دهد.

49 درصد از بزرگسالان با درآمد پایین، 41 درصد از بزرگسالان با درآمد بالا و 32 درصد از بزرگسالان با درآمد پایین چنین گزارشی داده اند.

در چنین شرایطی بسیاری از افرادی که درآمد بالایی داشتند اعلام کردند که مجبور به پرداخت کل هزینه دارو از جیب خود به داروخانه ها شده اند اما افراد دیگر موفق به دریافت دارو نشده اند.

51 درصد از کسانی که کمتر از 35 هزار دلار در سال درآمد دارند و 48 درصد از کسانی که بین 35 هزار دلار تا 100 هزار دلار درآمد دارند، موفق به دریافت کل نسخه مورد نیاز خود نشده اند.

یافته ها نشان می دهند که حتی افرادی که توانایی پرداخت هزینه های دارویی خود را دارند، بعضی اوقات کل نسخه خود را دریافت نمی کنند.

18 درصد از افرادی که سالانه بالغ بر 500 هزار دلار درآمد داشته و تنها یک درصد از جامعه را تشکیل می دهند نیز وقتی بیمه، دارویی را پوشش نمی دهد آن را تهیه نمی کنند.

بررسی ها نشان می دهند که هزینه های مراقبت های بهداشتی هر سال بیشتر و بیشتر درآمد خانواده ها را به خود اختصاص می دهد و این مشکل تنها از قیمت بالای دارو نیست بلکه دلایل این مشکل را می توان در کسری در بازپرداخت و تقسیم هزینه ها نیز یافت و این ممکن است تنها گوشه ای از دلایلی باشد که بسیاری از مردم قادر به پرداخت هزینه های نسخه های دارویی خود نیستند.

ارسال نظر