شناسه خبر : 10435

استان بوشهر فاقد بازاریاب حرفه‌ای است

استان بوشهر فاقد بازاریاب حرفه‌ای است

رئیس شعبه شرکت بیمه کارآفرین در استان بوشهر عدم وجود موسسات آموزش بیمه و همچنین فقدان نیروی متخصص بازاریاب را از بزرگترین چالش‌های این استان دانست.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، محمد پولادیان در گفت و گو با چابک‌آنلاین گفت: شرکت های بیمه ای باشگاهی به نام باشگاه مشتریان دارند که هرشخصی می تواند از طریق اینترنت و بدون نیاز به مراجعه حضوری وارد این باشگاه شود و بیمه نامه مورد نیاز خودرا از هر نماینده و شرکت بیمه ای که بخواهد انتخاب و خریداری کند که مردم استان از این باشگاه استفاده نمی کنند.

رئیس شعبه شرکت بیمه کارآفرین در استان بوشهر ضمن بیان اینکه عدم وجود موسسات آموزش بیمه برای مردم این استان مشکل ساز شده است گفت: زمانیکه یک شرکت بیمه ای برای جذب نماینده اقدام می کند موسسه ای در استان برای آموزش نمایندگان وجود ندارد و اشخاص برای آموزش باید به تهران یا شیراز بروند.

پولادیان افزود: درحال حاضر یک موسسه در استان افتتاح شده  اما در زمینه استاد  و مربی مشکل دارد که باید از شهرستان های دیگر استاد بیاورد که آن هم با هزینه هایی که وجود دارد برای یک موسسه به صرفه نیست.

وی بیان کرد: عدم وجود نیروهای متخصص بازاریاب از دیگر چالش های استان بوشهر است و مسئله دیگری که وجود دارد این است که مرکز تعداد بسیاری از ادارات و شرکت های فعال در بوشهر در استان تهران است وتصمیم گیری برای خرید بیمه نامه در تهران انجام می شود.

رئیس شعبه شرکت بیمه کارآفرین  در استان بوشهر گفت: به دلیل اینکه در استان بوشهر بنادر صیادی زیاد است استقبال مردم این شهر از بیمه نامه های بدنه کشتی زیاد بوده زیرا متناسب با نیاز این استان است و بیمه نامه های آتش سوزی هم در رتبه بعدی قراردارد و فروش آن در استان رو به رشد است.

پولادیان تصریح کرد: تمایل مردم استان به سمت بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری هم خوب است اما باتوجه به مشکلات اقتصادی اندکی کاهش یافته که تلاش ما این است که مردم را به سمت بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری سوق دهیم و فروش بیمه نامه عمر را در استان به حداکثر ممکن برسانیم.

ارسال نظر