شناسه خبر : 10350

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور

تمرکز بر ارائه خدمات غیر حضوری و کاهش ساعات کار شرکت بیمه نوین در هفته آخر اسفند و ایام نوروز

تمرکز بر ارائه خدمات غیر حضوری و کاهش ساعات کار شرکت بیمه نوین در هفته آخر اسفند و ایام نوروز

در پی تشدید شیوع ویروس کرونا، هفته آخر اسفند و ایام نوروز بخشی از خدمات شرکت بیمه نوین در سراسر کشور به صورت غیرحضوری به شهروندان و بیمه‌گذاران ارائه خواهد شد.

به گزارش چابک‌آنلاین، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور حفاظت از سلامت کارکنان و شهروندان، این شرکت از روزهای نخست اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور علاوه بر تامین نیاز‌های بهداشتی جهت رفاه حال مراجعین، کارکنان و نمایندگان خود، مبادرت به کاهش ساعات کاری، طی بخشنامه ای سراسری، در اجرای دورکاری برای بیش از نیمی از کارکنان تمامی مدیریت های ستادی و شعب خود نموده است.

در همین راستا و با توجه به اوج گرفتن شیوع این بیماری در روزهای اخیر و در هفته‌های آتی، مقرر شده است که تمامی واحدهای ستادی و شعب این شرکت امور مربوط به بیمه‌گذاران خود را به شکل دورکاری انجام داده و پاسخگویی به بیمه‌گذاران و مراجعان در هفته آخر اسفند و ایام کاری نوروز ٩٩ نیز بر همین اساس صورت می‌پذیرد.

خاطرنشان می کند طبق این تصمیم، نظر به عدم اعلام تعطیل عمومی در کشور و در نتیجه امکان مراجعه حضوری برخی افراد جهت امور مربوط به خسارت‌های اتومبیل، درمان و دیگر رشته‌ها، کارشناسان این شرکت در این واحدها به صورت بسیار محدود و در ساعات معینی از روز که طی اطلاعیه‌ای متعاقباً منتشر می‌شود، آماده پاسخگویی به بیمه‌گذاران خواهند بود.

همچنین با هدف ارائه خدامات جامع غیر حضوری به‌منظور تسهیل فرآیندهای صدور و یا تمدید بیمه‌نامه، هموطنان و بیمه‌گذاران گرامی این شرکت می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه اختصاصی الکترو بیمه نوین به آدرس http://www.e-bime.com جهت خرید، تمدید و یا استعلام آنلاین بیمه‌نامه های خود اقدام نمایند.

ارسال نظر