شناسه خبر : 10335

تکلیف گزینه مدیرعاملی ایران معین روشن نشد!

تکلیف گزینه مدیرعاملی ایران معین روشن نشد!

درحالیکه به روزهای پایانی سال ۹۸ و به نتیجه رسیدن عملکرد یکساله شرکت‌های بیمه ای نزدیک می‌شویم، اما همچنان تکلیف معرفی گزینه مدیرعاملی شرکت بیمه ایران معین روشن نشده و این شرکت با سرپرست اداره می‌شود.

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری، اواسط خرداد ماه سالجاری بود که پس از 8 ماه فعالیت این شرکت با سرپرست، صلاحیت حرفه ای حمیدرضا کاوه برای مدیریت عاملی این شرکت ازسوی بیمه مرکزی تایید شد.

امادردیماه سالجاری و تنها پس ازگذشت چندماه، کاوه نیز ازسمت خود در شرکت بیمه ایران معین برکنارومانند قبل حسن اسلامی پناه سرپرستی این شرکت را عهده دارشد.

اززمان برکناری کاوه از مدیریت عاملی شرکت بیمه ایران معین، نام افراد مختلفی برای  مدیریت عاملی این شرکت مطرح شده که یکی از آنها کسی نیست جز محمد زاهدنیا هر چند که خود او در گفتگو با چابک‌آنلاین گفت که برای مدیرعاملی بیمه ایران معین فعلا هیچ خبری نیست.

به نظرمی رسد شرکت دولتی بیمه ایران به عنوان سهامدار اصلی این شرکت بیمه ای همچنان درحال بررسی ویافتن  گزینه مناسب برای تصدی این سمت در شرکت بیمه ایران معین است.

درحال حاضرحمیدرضا کاوه،حسن اسلامی پناه، محمد زاهدنیا و حمید رمضانی در هیات مدیره شرکت بیمه ایران معین حضور دارند.

بیمه ایران معین یکی از شرکت های بیمه ای فعال در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی است که بیشترین سهم از بازار را در بین شرکت های بیمه مناطق آزاد در اختیار دارد

 

ارسال نظر