شناسه خبر : 10311

۲۲۰ میلیارد ریال بدهی بیمه سلامت استان بوشهر به موسسات پرداخت شد

220 میلیارد ریال بدهی بیمه سلامت استان بوشهر به موسسات پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: ۲۲۰ میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت استان بوشهر پرداخت شد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از مهر، پرویز رمضانی اظهار داشت: بیمه سلامت استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای را در همکاری برای مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع آن داشته است و امیدواریم شاهد شکست این بحران باشیم.

وی افزود: برای کاهش مراجعات حضوری به دفاتر پیشخوان برای تعویض دفترچه، اعتبار دفترچه‌های تمامی بیمه شدگان که اعتبار آنها از ابتدای اسفندماه منقضی شده است، در صورت داشتن نسخه سفید، بدون نیاز به مراجعه، تمدید شده و تا پایان فروردین ۱۳۹۹ معتبر است.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر بیان کرد: به‌منظور تسهیل دسترسی بیمه شدگان صندوق‌های روستایی و بیمه سلامت همگانی سازمان که قبلاً مجاز به مراجعه به مراکز غیر دانشگاهی نبودند، تا اطلاع ثانوی در تمامی بیمارستان‌های طرف قرارداد در استان، بدون هیچ محدودیتی از نظر نوع صندوق بیمه‌ای و اعتبارات قابل پذیرش هستند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد خود را از ابتدای اسفندماه تاکنون پرداخت کرده است.

رمضانی تاکید کرد: ۱۹۰ میلیارد ریال مربوط به خدمات سطح یک و پزشکان خانواده است که به شبکه‌های بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شده است و مابقی مبلغ فوق مربوط به بخش خصوصی و غیر دانشگاهی است.

ارسال نظر