شناسه خبر : 1018

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

شبکه درمانی وبیمه ای تأمین اجتماعی خوزستان در شأن مردم نیست

شبکه درمانی وبیمه ای تأمین اجتماعی خوزستان در شأن مردم نیست

قاسم ساعدی گفت: شبکه درمانی و بیمه ای تأمین اجتماعی متناسب با شأن مردم خوزستان و جامعه هدف نیست و لازم است در این ارتباط نارسایی ها و عقب ماندگی ها جبران شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، قاسم ساعدی یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان در سرسرای اداری این اداره کل با اشاره به اینکه مردم خوزستان به دلیل برخی مشکلات همچون جنگ تحمیلی و مسایل مترتب بر آن نیازمند توجه ویژه هستند و تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان غیردولتی با نگاه حاکمیتی باید خدمات خود را به نحو بهتری گسترش دهد افزود: تامین اجتماعی ، سازمانی است که بخش مهمی ازنیروی مولد و کاری کشور را زیرپوشش دارد از این رو خدمت به نیروی مولد کشور آثار مثبت و مهمی دارد.
وی با بیان اینکه خوزستان با وجود اینکه شریان اقتصادی کشور است ولی هنوز جایگاه خود را در سازمان تامین اجتماعی آنطور که باید و شاید پیدا نکرده است افزود: با وجود اینکه در سال های اخیر کارهای شایسته ای در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه هدف صورت گرفته است ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
رئیس مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش های سه ساله محمود یارعلیزاده مدیرکل پیشین تامین اجتماعی خوزستان اظهار داشت: شبکه درمانی و بیمه ای استان باید بیش از پیش ارتقا یابد تا زمینه برای خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم شود.
ساعدی خواستار شفاف سازی بهتر عملکردها و تبادل و هم اندیشی مدیران سازمان تامین اجتماعی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شد و افزود: در سایه همدلی و همفکری است که می توان به اهداف بلند رسید و خدمت رسانی به مردم را شتاب بخشید.
دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز در این آیین گفت: راه اندازی درمانگاه شهرستان باوی(ملاثانی) ، ساخت پلی کلینیک در بهبهان و توسعه پلی کلینیک سوم خرداد خرمشهر از مصوبات سازمان متبوع در سال جاری است. 
وی با اشاره به وجود هفت بیمارستان و 24مرکز درمان سرپایی زیرپوشش مدیریت درمان تامین اجتماعی اظهار داشت: خوزستان پس از تهران بیشترین مراکز درمانی را دارد ضمن آنکه بیمارستان های دزفول و آبادان با پیشرفت 65درصد ، امسال به بهره برداری می رسند و امکان خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم تر خواهد شد.
دکتر جلیلی با بیان اینکه 61درصد از جمعیت 4.7میلیون نفری استان خوزستان زیرپوشش خدمات درمانی و بیمه ای تامین اجتماعی هستند افزود: پارسال بیش از پنج میلیون نفر در مراکز ملکی و بیمارستانی وابسته مدیریت درمان تامین اجتماعی به صورت رایگان تحت معاینه و درمان قرار گرفتند.
محمود یارعلیزاده مدیرکل پیشین تامین اجتماعی خوزستان نیز در این آیین با اشاره به توسعه فناوری اطلاعات (ای تی) در شعب بیمه ای خوزستان گفت: حدود 98درصد شعب تامین اجتماعی استان از فیبرنوری برخوردار هستند و زمینه بهتر برای خدمت رسانی به بیمه شدگان به صورت غیرحضوری فراهم شده است.
در این آیین از خدمات سه ساله محمود یارعلیزاده مدیرکل پیشین تامین اجتماعی خوزستان قدردانی و سیدمحمد مرعشی نیز به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.

 

ارسال نظر