شناسه خبر : 10148

رییس کل بیمه مرکزی:

صنعت بیمه وامدار شبکه فروش است/ نمایندگان قوی می‌توانند صنعت بیمه را شکوفاتر کنند

صنعت بیمه وامدار شبکه فروش است/ نمایندگان قوی می‌توانند صنعت بیمه را شکوفاتر کنند

دو سوم از مجموع چهار هزار و پانصد میلیارد تومانی سود صنعت بیمه مرهون تلاش‌های نمایندگان و کارگزاران صنعت بیمه به شمار می رود.

به گزارش چابک‌آنلاین، غلامرضا سلیمانی که در نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران فروش استان سیستان و بلوچستان سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: فعالان شبکه فروش، پیشتازان و پرچمداران صنعت بیمه محسوب می شوند و خوشبختانه در چند سال اخیر اهمیت شبکه فروش مورد توجه قرار گرفته است.
رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمایندگان و کارگزاران بیمه در استان سیستان و بلوچستان به ظرفیت های گسترده بیمه اشاره کرد و اظهار داشت: میزان ضریب نفوذ بیمه در این استان چندان رضایت بخش نیست و نسبت به میانگین کشوری وضعیت قابل قبولی ندارد. ما انتظار داریم با تلاش، نوآوری و همچنین فرهنگسازی در حوزه بیمه این مشکلات نیز برطرف شود.
وی از نمایندگان شبکه فروش خواست تا در کنار امر فروش بیمه نامه در مراحل دیگر نظیر پرداخت خسارت نیز نقش مشاوری امین را برای بیمه گذاران ایفا کنند.
رییس شورای عالی بیمه در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر زیان های ناشی از رقابت های ناسالم در عرصه فروش بیمه نامه ها، تصریح کرد: بیمه مرکزی ارائه نرخ های غیرفنی و روند غیرمنطقی فروش نظیر تقسیط کامل حق بیمه شخص ثالث را ساماندهی خواهد کرد.
سلیمانی در پایان نسبت به ضرورت ارتباط مویرگی نمایندگان شبکه فروش و بیمه گذاران تاکید کرد و گفت: داشتن نمایندگان قوی تر به معنای داشتن صنعت بیمه ای شکوفاتر است بنابراین مشکلات نمایندگان را مشکلات صنعت بیمه می دانیم و برای حل آن تمامی تلاش خود را به کار خواهیم برد.
گفتنی است در این هم اندیشی تنی چند از نمایندگان شبکه فروش به طرح مسائل و مشکلات صنعت بیمه در استان سیستان و بلوچستان پرداختند.

ارسال نظر