افت قیمتی خودروها در تصادفات باید توسط بیمه‌ها پرداخت شود

افت قیمتی خودروها در تصادفات باید توسط بیمه‌ها پرداخت شود

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بیمه، گفت: افت قیمتی خودروها در تصادفات باید توسط بیمه ها پرداخت شود.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی عضو ناظر مجلس در شورای عالی بیمه، با اشاره به این موضوع که حق بیمه بدنه خودرو شامل  افت قیمت نمی شود، گفت: مصوبه ای وجود ندارد که اگر در یک تصادف مقصر یک خودروی داخلی است هزینه افت قیمت خودروی خارجی را باید پرداخت کند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، افزود: این موضوع که راننده خودروی داخلی و یا حتی خودروی خارجی با قیمت پایین تر از خودروی لوکس باید خسارت افت قیمت را در تصادف پرداخت کند، غیرمتعارف است.

 افت قیمتی خودروها در تصادفات باید توسط بیمه ها پرداخت شود

وی با بیان اینکه زمانی که پراید، پژو و سمند حق بیمه پرداخت می کنند یعنی اینکه اگر حادثه ای برای آنها اتفاق افتاد بیمه باید خسارت را جبران کند، ادامه داد: اگر احیانا افت قیمتی در این حادثه ایجاد شده باید توسط بیمه ها پرداخت شود.

 باید زمان بیمه کردن خودروها مبلغی توسط بیمه ها دریافت شود تا بیمه گذار نخواهد در زمان ارائه خسارت مبلغ جداگانه ای برای افت قیمت پرداخت کند

موسوی لارگانی تاکید کرد: باید زمان بیمه کردن خودروها مبلغی توسط بیمه ها دریافت شود تا بیمه گذار نخواهد در زمان ارائه خسارت مبلغ جداگانه ای برای افت قیمت پرداخت کند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بیمه، تصریح کرد: در اولین نشست شورای عالی بیمه موضوع پرداخت افت قیمت خودرو توسط بیمه گر مطرح می شود تا بتوان این مشکل که تعدادی از مردم را به دردسر انداخته برطرف کرد.

ارسال نظر