۱۴ هزار و ۷۰۰ خودرو در پارکینگ‌های ستاد مبازره با مواد مخدر توقیف هستند

۱۴ هزار و ۷۰۰ خودرو در پارکینگ‌های ستاد مبازره با مواد مخدر توقیف هستند

دادستان کل کشور تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف خودروهای توقیفی مربوط به پرونده‌های مواد مخدر را امری مهم دانست و بر لزوم کار جهادی و تعیین تکلیف ۸۰ درصدی این خودروها تا پایان سال جاری تاکید کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه،دادستان کل کشور در پی دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر تسریع تعیین تکلیف وسائل نقلیه توقیف و یا ضبط شده در خصوص پرونده‌های مواد مخدر، از پارکینگ‌ خودروهای توقیفی مرتبط با پرونده‌های مواد مخدر در منطقه شهریار بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتتظری در این بازدید در جریان آمار خودروهای توقیفی، تعداد و سال توقیف، نحوه مزایده و فروش، نحوه نگهداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اکنون حدود ۱۴ هزار و ۷۰۰ خودرو در پارکینگ‌های ستاد مبازره با مواد مخدر توقیف هستند، افزود: آنچه که مربوط به دستگاه قضایی است باید انجام و اگر نیاز به بخشنامه یا دستور است، انجام خواهیم داد.

دادستان کل کشور اظهارداشت: ساماندهی وضعیت کنونی به همکاری و تعامل دستگاه‌های مربوطه و کار جهادی و تلاش مضاعف نیاز دارد.

این مسئول عالی قضایی تاکید کرد که دستگاه قضایی آماده همکاری و انجام اقدامات لازم برای تعیین تکلیف این خودروها است.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه بیست و نهم آبان ماه طی دستوری به دادستان کل کشور تاکید کرد که نسبت به تعیین تکلیف وسائل نقلیه توقیف و یا ضبط شده در خصوص پرونده‌های مواد مخدر، تسریع شود.

ارسال نظر