تصادف رانندگی بیشترین مصدومان را در حوادث استان اردبیل دارد

تصادف رانندگی بیشترین مصدومان را در حوادث استان اردبیل دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه در فروردین گذشته امدادگران این جمعیت به ۶۴ مصدوم انواع حوادث کمک رسانی کردند،گفت: در بین این حوادث، سوانح رانندگی بیشترین تلفات و مصدومان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، عزت الله ضربی روز پنجشنبه افزود: از ۶۴ مصدوم حوادث در استان در یک ماه گذشته  ۶۱ نفر در حوادث جاده ای، ۲ نفر در حادثه خدمات حضوری و یک نفر هم در حادثه شهری مصدوم و مورد امدادرسانی قرار گرفته‌اند.

وی بیان کرد:  در این مدت  ۲۳ فقره تصادفات جاده ای، ۴فقره کوهستان، ۲فقره حوادث شهری و یک فقره حادثه خدمات حضوری  در استان بوقوع پیوسته و امدادگران این جمعیت به کمک حادثه دیدگان شتافته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه امدادگران در این حوادث ۱۶ نفر را به مراکز درمانی انتقال داده‌اند، بیان کرد:  همچنین در یک ماه گذشته  جمعیت هلال احمر استان ۹ مورد هم عملیات امدادرسانی انجام داده است.

او  با بیان اینکه این جمعیت در فروردین سال جاری با ۱۰۵ نفر/ روز نیروی عملیاتی در قالب ۳۰ تیم/ روز به امدادرسانی پرداخته، ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با به کارگیری ۴۵ دستگاه/ روز ناوگان ترابری متشکل از ۲۹ دستگاه خودروی آمبولانس و ۱۶ دستگاه خودروی ست نجات در طی این ماه به هموطنان حادثه دیده امدادرسانی کرده اند.

ضربی گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل آماده امدادرسانی به هموطنان در محورهای مواصلاتی استان هستند و هموطنان می توانند در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

 

ارسال نظر