ارزیابی خسارت واحدهای آسیب دیده ناشی از سیل آغاز شد

ارزیابی خسارت واحدهای آسیب دیده ناشی از سیل آغاز شد

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: کار ارزیابی خسارت واحدهای آسیب دیده ناشی از سیل توسط نیروهای بنیاد مسکن آغاز شده است.

به گزارش چابک آنلاین، جودی گفت: در حال حاضر در بسیاری از شهرهای جنوبی از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان اقدام به اسکان اضطراری با همکاری هلال احمر و مدیریت بحران کرده‌ایم.

به گفته معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن کار ارزیابی خسارت از واحدهای خسارت دیده ناشی از سیل توسط نیروهای بنیاد مسکن آغاز شده و به محض فروکش کردن آب میزان خسارت های وارده شده به واحدهای مسکونی اعلام می‌شود اما در ارزیابی‌های اولیه مشخص شد که واحدهایی که در سیل دو سال قبل مقاوم سازی شده بودند، آسیبی ندیده‌اند.

قرار است بنیاد مسکن به محض اتمام کار ارزیابی خسارت اقدام به پرداخت تسهیلات کند و اقدامات لازم را برای اسکان موقت سیل زدگان انجام دهد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از دو روز  پیش شاهد بارش‌های سنگین باران و وارد شدن خسارت به واحدهای مسکونی و محورهای اصلی و فرعی در شهرهای جنوبی کشور از جمله هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بودیم که شدت بارش‌ها و وقوع سیل زمینه ساز فوت و زخمی شدن تعدادی از هم وطنان شد.

ارسال نظر