سیل به ۳۰ واحد مسکونی شهر مهاباد خسارت زد

سیل به ۳۰ واحد مسکونی  شهر مهاباد خسارت زد

تاکنون بیش ۳۰ واحد از منازل مسکونی این شهر به علت آبگرفتگی ناشی از سیلاب دچار خسارت شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، خدرلو افزود: هم اکنون شدت آبگرفتگی و سیلاب در سطح شهر متوقف شده و عملیات برآورد خسارت و همچنین پاکسازی و شست و شو در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: عوامل شهرداری با تمام تجهیزات ضمن شست و شوی معابر، کوچه ها و خیابان های سطح شهر با قرار دادن گونی های شن در مناطقی که احتمال سیلابی شدن دوباره آنها وجود دارد در حال فعالیت هستند.

فرماندار مهابادگفت: تمام ارگان‌های دولتی و نظامی و حتی بخش خصوصی نیز در امر شست و شوی سطح شهر کمک حال شهرداری بوده و درحال پاکسازی کامل شهر و جمع آوری گل و لای هستند.

خدرلو با اشاره به وارد آمدن خسارت برخی از خودروها در حادثه سیل امروز نیز گفت: نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی در اسرع وقت خسارت خودروهای آسیب دیده را برای ارایه خدمات بیمه‌ای انجام خواهد داد.

وی همچنین اضافه کرد: اداره بنیاد مسکن نیز از فردا عملیات برآورد خسارت به منازل مسکونی را در دستور قرار داده و همه مسوولان نیز تمام تلاش خود را برای کنترل این شرایط و رفاه بیشتر حال شهروندان انجام می دهند.

 بارش شدید باران از بعدازظهر امروز موجب جاری شدن سیل در چند نقطه از شهر و مسیرهای ارتباطی مهاباد شد؛ شدت سیل در برخی نقاط به حدی است که تعدادی از خودروها را نیز با خود برد.

این حادثه تاکنون خوشبختانه خسارت جانی نداشته و تنها موجب بروز خساراتی به خودروهای مردم و برخی از ساختمان ها شده است که برآورد خسارت پس از فروکش کردن سیل اعلام خواهد شد. 

ارسال نظر