شناسه خبر : 11863

اختصاصی چابک آنلاین؛

ترفندهای جالب بازاریابی شرکت بیمه‌ای اکسا درصنعت بیمه

ترفندهای جالب بازاریابی شرکت بیمه‌ای اکسا درصنعت بیمه

ازآنجایی که تنوع محصولات بیمه‌ای دربازارها رشد چشمگیری داشته، شرکت‌های بیمه‌ای هم در تلاش هستند تا با صرفه جویی در وقت، بر تعداد مشتریان خود اضافه کنند.

چابک آنلاین، رژین میدانی، با وجود شرکت های مختلفی که محصولات و خدمات مشابهی را در صنعت بیمه ارائه می دهند، شرکت بیمه‌ای اکسا (AXA) از طریق دیگری فعالیت کرده و می درخشد.

هدف اکسا این است که در جریان مدت زمانی که به مشتری خود خدمت می کند، با آن درگیر شده و موقعیت خود را به گونه ای تنظیم کند که در بین نسل های مختلف پذیرفته شود.

دیجی مایند سوشال (Digimind Social) که ابزاری برای بررسی رسانه های اجتماعی و کاربرد آن در تجارت است، با ارائه محتوا و تجربیات جذاب توانسته به شرکت اکسا در جذب مشتری یاری رساند. 

یکی از خدماتی که دیجی مایند به اکسا ارائه کرده است، جذب اعتماد و گزارش نویسی است.

از منظر رقابتی، این شرکت با ایجاد اعتماد و ارتباط بین ذی نفعان داخلی و خارجی توانسته از شرکت های دیگر متمایز شود.

این شرکت با استفاده از" دیجی مایند" قادر به تولید گزارش های ماهانه از نظرات مخاطبان، تاثیرگذاری برند وبررسی میزان انصاف این شرکت، بدون حاشیه سازی است.

این اطلاعات به ذی نفعان داخلی نگرشی واضح نسبت به عملکرد شرکت می دهد که منجر به تصمیم گیری سریع تر و آگاهانه تر می شود.

علاوه بر این، چنین بستری به مشاغل و تجارت ها این امکان را می دهد که تا از روند و بینش شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، انجمن ها و دیگر موارد بهره ببرند.

در نتیجه شرکت ها را قادر به درک بهتر نیازها، خواسته ها و مشکلات مصرف کنندگان می سازد.

از طرفی دیگر، دسترسی به چنین اطلاعاتی به شرکت اکسا امکان ایجاد روابط بهتر و جلب بیشتر اعتماد مخاطبان خود با محصولات ارائه شده را می دهد.

یکی از نقاط قوت شرکت اکسا مشتری محور بودن است. 

این شرکت معتقد است که باید شناسایی خواسته ها و انتظارات مشتریان در اولویت قرار بگیرد.

این شرکت عقیده دارد که توجه به بسترهای اجتماعی آن را قادر می سازد تا اظهارات  مصرف کنندگان را که به صورت آنلاین و آفلاین اتفاق می افتد، بشنود و این امر سبب می شود اکسا بتواند کیفیت، جذابیت و محتوای مناسبی ارائه داده و همچنین کمپین ها و تجربیات جدید را توسعه دهد. 

تیم تعامل دیجیتال به این شرکت کمک می کند تا سوالات مناسب تری برای بیمه گذاران تهیه شود تا به بهبود تجربیات مشتری نسبت به این شرکت کمک کند.

این سوالات به گونه ای طراحی می شوند تا تمام سوالات و نگرانی های مصرف کنندگان بیمه را پوشش داده و به آن پاسخگو باشند.

در سال 2018 ، شرکت اکسا کمپین خود را برای ارتقاء زندگی سالم تر پایه گذاری کرد. 

تجزیه و تحلیلی که توسط دیجی مایند بعد از این کمپین صورت گرفت؛ نشاد داد که این کمپین تعداد زیادی بازخورد مثبت دریافت کرده است.

این اطلاعات به اکسا کمک کرد تا برای راه اندازی استراتژی های بعدی در بازاریابی دیجیتال برنامه ریزی کرده و بر استراتژی های اثبات شده تمرکز کند.

بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها نیز از دیگر روش های شرکت اکسا برای جذب مشتری به شمار می رود اما نکته مهم در این امر، شناسایی افراد مناسب با موضوع و هدف است.

بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها در سال های اخیر بطور چشمگیری رشد کرده است و همچنان در استراتژی های بازاریابی دیجیتالی بسیاری از شرکت ها نقش اساسی دارد. 

پیش بینی می شد درآمد این صنعت در سال 2020 به 10 میلیارد دلار برسد.

از مزایای بازاریابی توسط اینفلوئنسرها می توان به دفاع از برند، افزایش آگاهی نسبت به محصولات و افزایش فروش آن ها اشاره کرد. 

اگرچه تمام این مصادیق زمانی عملی می شوند که انتخاب درستی در این امر صورت بگیرد.

اکسا از اینفلوئنسرهای بین المللی که تعامل عمیقی با مردم دارند، برای تاثیرگذاری های کلان استفاده می کند.

اینفلوئنسرها معمولا با مخاطبان خود دارای ارتباط خوبی هستند که این امر سبب افزایش تاثیرگذاری تبلیغات انجام شده توسط آن ها می شود.

 

ارسال نظر